Friday, March 27, 2009

Alahai la puan ila oiii...

Ahahaha...i terbuat janji nak jaja story psl cikgu ila my fren...minah nih agak menyepikan diri semenjak 2menjak nih...payah bebenor nak ctct dia or berjanji ngan dia nih...ngalahkan menteri gitu...Boy ngan Lynn mesti setuju ngan i...kan...kan...kan...( Lynn klau baca nih mesti dok ckp betul...betul...betul...)...korang dah 'terkena' ngan dia aritu kan....kihkihkih.

arini sempat lak Ila bersms2 ngan i... (Lynn, silalah kagum) ...tu pun, sbb i sms dia dulu, saje buat2 'serang' dia sbb ada jaja gambar kat fotopages tp xbgtau i...chait, xpatut betul...Ila reply - Ada ke?bila masa aku buat?aiyak...jenayah siber ni. Chit!! ko fikir ko siape haa...?! ada plak org nak super impose gambo ko kat tenet eyh...bila i describe gmbr tu baru dia ckp -O..br ingat..ms aku btunang aku nak tnjk gmbo aku kt mmbr sabah. yg tu ke?kalo yg tu aku nak mudah nk krm email berat nk download pasal tu aku wat. aku pun dah lupa. Cea...pnjg explaination dia naa...xkira, Ila dah kantoi...muahaha...

Dia sms lagi - Ha..kah(3x) betoi la tu. aku sendiri pn lupa alamat dan passwordnya. Elelelehh...dah kantoi lagi mau story penpanjang ahahahaha...pastu, per 'sms'an kami terencat seketika sbb dia sms ckp - Kejap ar..nk amik fatihah kt pengasuh dia jap. Sambung balik sms bila dia reply sms i yg suh dia buat blog jgk so dat dia bole tepek gambo fatihah baby dia utk i tgk...dia jwp - Hp ko leh mms x?aku mms je gambo fatihah ni nak tgk. Masalahnya i nak suh jgk dia buat blog...wakaka...so, ckp hp xleh mms...dia reply - Bg alamat email la. aku tak reti blog2 ni.wakaka...WHAT???!!! Ila xtau email add i...??! ohoooo...ada kekantoian lagi di situ...utk rekodnye, i tak penah tukar lagi my email add since dulu...yg tulah jugak...dulu2 email tu jgklah penghubung silaturahim antara kitorg bertiga...Lynn,Ila n I...mase tu masing2 tercampak merata tempat...sorang kat KB, sorang kat Ipoh, sorang kat Sabah...nombor hp pun itulah jugak dari zaman blaja 1st degree dulu kat econfac....Oho, adekah bila anda telah berumahtangga bermakna segala rekod kawan2 anda akan terdelete dari ingatan..??! Atau adakah bila seseorang wanita itu pernah bersalin, dia ada risiko hilang ingatan..??! almaklumlah banyak urat yg terputus sewaktu proses meneran itu...hikhikhik...jgn marah naa...

jadi, adalah suatu yg misteri bagi seseorang yg penah ngaku kat i,sahabat i dunia akhirat...xtahu nombor hp or email add i...kihkihkih...ada drama di situ yee...wakaka...ila, kalau bace nih jgn nak sentappp naaa...sesaje je nak nyakat...lama tak nyakat ko....senyummm....ehehehehehhehehehhehehhehe....jangan marah naaaa.....bubbye.

No comments:

Post a Comment