Thursday, March 26, 2009

Andersonian to the rescue...

wahai kawan2 Anderson ku...mlm tadi kul 11.26pm, Nizam sms i -Slmt mlm nita.Aku nizam ni. Nak minta tlg kau kalau dpt la, nak pinjam 500 ayah aku sakit masuk wad arini. Urgent sgt2 nak pakai duit. By julai or ogos aku bayar blik. Kalau kau ble bantu aku. Boleh tak? Elok sgt lah nizam sms tu, i pun sbnrnya dah ilang nombor tepon dia, pg smlm sms wish slmt ari polis guna yg ada tersaved kat simcard, rasanya dia tak dpt kot tu nombor lama...

pasal duit tu, b4 this mmg i xde mslh nak tlg...tp kebetulan lately nih i tersengkek cket. setakat seratus dua insyAllah bole lagi bantu...tapi nizam bgtau bapa dia nak operate usus, mestila nak pakai duit kan...-Tak kisah la nita. 200 pun boleh. Nanti aku try cari lg 3ratus.Dia operate usus.Card crdt aku tak pakai dah stop.

sian la pulak member sorang nih...jadi, wahai andersonian semua, apekate kita gerakkan usaha membantu ape yg patut....ehehe, ingat tak lagi dulu kita pernah tlg Nizam Tapa...kumpul duit ramai2 utk bg nizam bayar seluar putih form six tuh...kita penah buat kat Nizam Tapa, apekate skrg kita buat kat nizam manjoi ni pulak...org kampung korang jugak kan....

sape setuju nt call la naa...ape yg penting...kerjasama...yea wonderpet...okeylah weh...Amoque dah bising nih...cbuk ajer dia...bubbye.

No comments:

Post a Comment