Saturday, March 28, 2009

Macam-macam...

Semlm lepas bgtau Ila ttg enrty spesel utk dia, Ila sms - Weh,kutat giler aku kt blog ko. Hampeh ar..hmm..sori ar nette....sedey lak aku bc td...agaknya aku ni terkujat jd bini ngn mak org kot..tu pasal la masa pn x pandai bahagi2 huhuhu. Yek eleh...minah nih mmg very da easy nak tersentap naa.. Anyway, Ila...if ko tersinggung, bak kata Amir raja lawak- "I'm Sori...!!" (sambil tgn dipangkah di dada...muahaha)

pastu Ila sms lg- Bnyk ar follower ko. Aku g mesy kt hotel crystal crown kl nextwik. nk jumpe ke? So, i reply bole ajer nak jumpa nyer...tp isunya di sini...lynn, jgn songeh2 naa....lu pikir lah sendiri...kuang...kuang...kuang...Ila, jgn ter'bakar' naa....xtau naper i diswik asik nak syaiton kat org jer....Apekah?!!

BTW, my frens...xkan mau jd 'lalat' sajer kat blog i nih kan...xreti2 ke nak reveal kan diri tuh...n kpd Amoque yg sedang curi2 mengikuti blog gua nih...jgn la buat2 kata kunon2 lu xtau add blog gua nih...lakonan lu sungguh tak mantopp...tp gua biarkan ajelah, nak tgk sejauhmana lu bole 'pegi' ngan bakat lakonan lu itu...muahahaha...camera rolling...ACTION!!!

Kepada Boy...mlm kelmarin, lynn baru bgtau pasal Boy nye operation apendix...lar, kena belah tak bgtau...aritu dok sms2, member mcm org sihat jer...takde tanda2 akan dibelah...ehehe mcm la bole detact thru sms kan...senget i nih...anyway, babe...u take care yee...mintakla awek dokter awak tu tlg tgk2kan...ke dah break?! waseh....tgk....i sempat lagi nak syaiton tau...astagfirullahalazim.

Dats all for now...bubbye.

No comments:

Post a Comment